خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





داستان لوگوی خودروهای مشهور

    داستان ادبیات کلاسیک رومئو و ژولیت، این ایده را مطرح می‌کند که چه چیزی در یک «نام» نهفته است؟

    یک گل، هر اسمی که داشته باشد، بوی خوبی خواهد داد.

    ولی آیا می‌توان چنین تعبیری برای لوگوهای خودروها نیز به کار برد؟ البته این موضوع را باید قبول کرد که خودروهای پرفورمنس تا جای ممکن سطح عملکرد خود را بالا برده‌اند، تراک‌ها نیز تا جایی که می‌توانند بار حمل می‌کنند و شاسی‌بلندها نیز گنجایش سرنشین زیادی پیدا کرده‌اند و هیچ‌کدام از اینها ربطی به لوگوی آنها نداشته است.


    این مطلب تا کنون 11 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : ,
    داستان لوگوی خودروهای مشهور

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر