جستجو

تبلیغات



داستان لوگوی خودروهای مشهور

    داستان ادبیات کلاسیک رومئو و ژولیت، این ایده را مطرح می‌کند که چه چیزی در یک «نام» نهفته است؟

    یک گل، هر اسمی که داشته باشد، بوی خوبی خواهد داد.

    ولی آیا می‌توان چنین تعبیری برای لوگوهای خودروها نیز به کار برد؟ البته این موضوع را باید قبول کرد که خودروهای پرفورمنس تا جای ممکن سطح عملکرد خود را بالا برده‌اند، تراک‌ها نیز تا جایی که می‌توانند بار حمل می‌کنند و شاسی‌بلندها نیز گنجایش سرنشین زیادی پیدا کرده‌اند و هیچ‌کدام از اینها ربطی به لوگوی آنها نداشته است.


    این مطلب تا کنون 19 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 15 بهمن 1394
    منبع
    برچسب ها : ,
    داستان لوگوی خودروهای مشهور

تبلیغات


    تبلیغات شما در این قسمت

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 7 فروردين 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر